24 augusti 2014

Kalas för Mor & Son

Vi startade med att duka inne och sen flyttade vi in och sen ut igen och till sist in, ja vädret var väldigt skiftande idag. 5 min innan gästerna skulle komma öste det ner och vi fick till slut ge upp och sitta inne.
 vi bjöd på pulled pork med tillbehör och det var uppskattat. Turbulensen av att flytta ut och in gjorde att jag glömde att fotografera under måltiden.
Rebecca & Lukas är nyförlovade och vi passade på att lyckönska de båda med en liten present. Det blev en Georg Jensen-tårtspade.
Dessutom hade Rebecca klarat sin examen i går och är nu färdigutbildad hudterapeut, vilket oxå var värt att fira. Grattis!!
 Hampus önskade prinsesstårta och så klart skulle vi ha det!!

Både Hampus och Jag hade önskat presentkort på utvalda ställen och det var precis vad vi fick. Ikea, Vellingeblomman och L'Occitaine ska Jag bege mig till och Hampus ska handla nya tävlingsbadbyxor på Badshopen, Aq-va-kul och kläder på Emporia.
Tack för fina presenter!!

Inga kommentarer: